<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Şebnem Ferah - Bugün, Audiosurf, Assassin's Creed - PC


Evet, başlığa bakınca bu 3 konunun birbirleriyle ilişkisi nedir diye sormuşsunuzdur, bu soruyu sormadıysanız yazının devamını mümkünse okumayın. Sorunun cevabını açıkcası ben de bilmiyorum. Aslında başlık sadece güzide rock kraliçemiz Şebnem Ferah'ın 2. albümünde bulunan Bugün adlı şarkı üzerine olacaktı. Ancak bu şarkıyı dinlerken veya oynarken desem daha doğru olur sanırım, burada Audiosurf adlı Indie (bu ne demek bilmiyorsanız tıklayın üzerine mavi veya başka bir renktir zaten üzeri) oyun giriyor. Steam'den 9,95 $'a satılan bu yenilikçi oyun sayesinde istediğiniz şarkı üzerinde yarışlar yapıp puanlar kazanıyor ve dünyada bulunan birçok kişi ile puanlarınızı karşılaştırıp rekabete girebiliyorsunuz. Gerçekten de çok yenilikçi bir oyun olan Portal'dan sonra bu yenilik kategorisinde iyi işler çıkaracak gibi gözüküyor, hatta çıkarttı da. Herkese bu oyunu tavsiye ederim, bu fiyata bu oyun kaçmaz gibi satıcı ağzından klişe bir cümle de söyleyeyim. Neyse Şebnem Ferah'ın Bugün adlı şarkısında yarışmak gerçekten de dinlendirici oluyor.


Şimdi gelelim esas meseleye; genelde Şebnem Ferah'ı seven ve dinleyen bir insan değilim, ancak bu şarkısını gerçekten de çok beğeniyorum. Sanki şarkıda yazılan tüm sözler beni anlatıyor, kendimden o kadar çok şey buluyorum ki şarkıda yani o kadar olur... Delirmemek için kendimi zor tutuyorum. Şarkıyı dinlemeyenler ve bilmeyenler için alta klibini de koyuyorum, isteyen tıklar ve izler, istemeyen ise zaten bu sayfaya girmezdi. Girdiyseniz bir zahmet tıklayın da videoyu YouTube denen siteden bozma şeye yükleyen kişi sevinsin, "aaa benim videom çok izleniyor huleeeee" diye tamam mı arkadaşlar? Recep İvedik'e gitmek isteyenler de bir zahmet gitmesinler, filmde aradığımı bulamadım (böyle de laf sokuştururum araya). Şahan'ı çok severim ancak film gerçekten de çok sıkıcı, keşke eski parodilerinin bir karışımı olsaydı. Şebnem ablamız bitti, peki sonda bulunan Assassin's Creed - PC de ne oluyor?


Assassin's Creed'in PC versiyonu nihayet piyasaya sürülmedi. Evet, sürülmedi dedim çünkü daha sürülmedi ancak internette oyun geziyor (öyle yürüyordu tuttum kolundan gel bir bakalım dedim, biraz direndi ama beni kıramadı). Neyse oyunu kurdum, hatta biraz da korkarak kurdum. Çünkü oyunun çok sistem isteyeceği söyleniyordu. Oyuna girdim ve o da ne herşeyi açık bir şekilde oyunu rahatlıkla oynayabiliyorum, sistemim de öyle ahım şahım değil, bilen biliyordur zaten sistemimi. Stranglehold adlı gereksiz oyunda da olduğu gibi bunun da çıkmadan sistem ihtiyaçları abartılmıştı. Yani oyun ortalama sistemlerde bile rahatlıkla çalışabiliyor, korkunuz olmasın oyunu alacaksanız. Bir de oyunun Türkiye'ye gelmesini 4 gözle bekliyoruz. 49.9 YTL'ye satılacak orjinal olarak, biz de alacağız. Eğer çok merak ediyorsanız indirebilirsiniz, ancak bu oyunu mutlaka orjinal olarak alın çünkü gerçekten de kaliteli bir yapım, hele bir hikayesi var... Neyse yazı gittikçe uzayacak gibi gözüküyor, Turning Point: Fall of Liberty adlı oyunun incelemesini de yakında TrGamer'da bulabileceksiniz. Peki o nasıl bir oyun diye soruyorsanız, hiç sormayın ve yanına yaklaşmayın. Büyük bir umutla beklediğim bu oyun neden bu kadar kötü çıktı? Ha kod cambazları (Codemasters) size soruyorum, cevap verin uleyn, döverim yoksa. Bir dahaki yazımda (tabii olursa, olmasa da olur diyorsanız el kaldırın) görüşmek üzere arkadaşlar hoşçakalın. ;)



3 comments | Pazar, Mart 02, 2008

3 Comments:

Blogger OttO said...

Bu üç konunun birbiriyle ilişkisi nedir?

12:46 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Alakaya pırasa bu üç konu.

1:24 ÖÖ

 
Blogger FRoST said...

Konulu mu?

3:28 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home