<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Bir Yılı Daha Geride Bıraktık

Bu sayfalara uğramayalı uzun zaman oldu... Ama bugün tüm işlerimi bırakıp uğramam gerekiyordu, çünkü bugün itibariyle blogum 1 yılını doldurmuş bulunmakta. Bundan tam 1 sene önce Level Forumları'ndaki arkadaşların baskısı (baskı değil tabii ki teşvik diyelim) üzerine açmıştım bu blogu, bir sene boyunca kimi zaman uzun aralıklarla kimi zaman ise sıklıkla blogumu güncelleyip durdum. Kafama takılanları sizlerle paylaştım, çünkü insanlar paylaştıkça büyür ve yaşar. Yazılarımı okuyan okumayan herkese teşekkür etmeyi bir borç biliyorum, siz olmadan bu kadar istekli olarak yazamazdım (yazar mıydım acaba, aslında yazmayı seviyorum). 1 yıl ne kadar çabuk geçti, bu blog sayesinde bunu da anlamış oldum. Ne zaman bloguma girip baksam arşiv sayfasına yeni bir ay ekleniyordu ve yaşamımdan bir ay gidiyordu, hayat kısa arkadaşlar hiçbir isteğinizi veya işinizi yarına ertelemeyin. Tüm işlerinizi planlı yapın ve mümkün olduğunca bu plana uymaya çalışın. Tüm bunların yanında hayattan zevk almaya bakın, çünkü hayata bir kez geliyoruz (Evet dediklerimi yapmak çok zor). Her ne olursa olsun bloguma daha nice senelere diyorum, elimden geldiğince bu sayfalara yazmaya devam edeceğim. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın, kendinize iyi bakın. ;)



Not: 24 - 27 Mayıs tarihleri arasında yapılacak olan Compex 2007 teknoloji fuarına gidecek olanlar varsa görüşebiliriz, büyük ihtimalle orada olacağım. Özellikle de GameX'in oralarda. :)

2 comments | Cumartesi, Mayıs 12, 2007

2 Comments:

Blogger Ayna-i Marzî said...

1 yıl boyunca değil belki; fakat 1-2 aydır buralara gelip yazılarını okuyorum. Daha nice seneler okumak dileğiyle...

1:33 ÖS

 
Blogger Pathologic said...

21 yıl daha yaz inşallah.GameX'in orda görüşürük bir ihtimal.

4:25 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home