<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Avril Lavigne - The Best Damn Thing

Avril Lavigne'i herkes gibi ben de 2002 yılında Complicated şarkısı ile tanımıştım (O zamanlar GTA 3 oynardım ve radyoda o şarkıyı çalardım hep, ah ah unutmamışım:). O zamana kadar çıkan tüm şarkıcılardan farklıydı (Britney, Christina, Lindsay ve aklıma gelmeyen pek çoğu). Onlar gibi bir yerini açıp şöhret olmamıştı, sadece şarkıları ile yükseliyordu. Daha 18 yaşında olmasına rağmen bomba gibi bir albüm yapmıştı, tarzı da oldukça güzeldi. Punk Rock yapıyordu, neyse yıllar geçti herkes gibi o da büyüdü ve 3. albümü ile tekrar karşımızda The Best Damn Thing... Albümü ilk dinlediğimde oldukça şaşırdım doğrusu, çünkü eski sert (en azından Rock'a yakındı o kadar sert olmasa da) tarzı gitmiş, onu yerine POP havası esiyordu. Ama dinledikçe alıştım doğrusu bu yeni havaya. Her ne kadar bundan önce çıkardığı ilk iki albümün havası olmasa da yeni şarkılar oldukça güzel ve çoğu küfür içeriyor. Küfürü her ne kadar sevmesem de, bir kızın ağzına ancak bu kadar güzel yakışır. Evet, saçmalıyorum ama öyle siz de dinlerseniz demek istediğimi rahatlıkla anlarsınız gibime geliyor. Sonuç olarak bu albüm ilk iki albüm gibi olmasa da oldukça güzel bir albüm olmuş. Değişik bir deneyim yaşamak isteyenler ve benim gibi Avril Lavigne hayranları (aynı yaştayız o yüzden hayranım :) bu albümü kaçırmamalı diye düşünüyorum. Şimdi sizlere albümden sevdiğim şarkıları sayayım da adet bozulmasın. "The Best Damn Thing", "When You're Gone", "I Can Do Better", "I Don't Have To Try", "Innocence" ve "Hot"... Genel olarak tüm şarkılar güzel, ama şunu da belirtmeden edemeyeceğim bir "I'm With You" gibi bir şarkı beklerdim ama çoğu şarkı gaza getirici olarak hazırlanmış. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın. :)



Not: Genelde Rock ve Metal dinlerim ama Avril'e dayanamıyorum ne yapayım. :D

4 comments | Cumartesi, Mayıs 12, 2007

4 Comments:

Blogger neoxolmis said...

Eski parçaları güzelde şu son albümünü ben beğenmedim açıkcası.O değilde forumu neden bıraktın?

1:51 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

bu albümde başta belirttiğin kadınlara benzemiş Avril.

Emre abi forumu neden bıraktın? Hmmm,yazıyo arada o ^^

1:51 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Forumu bırakmak zorunda kalmıştım, şimdi az da olsa mesaj atıyorum. :)

8:44 ÖS

 
Blogger StormOrjin said...

Girl friend adlı şarkıyı 15 dk içinde yazıp seslendirmiş öylesine... XD "Oyüzden okadar saçma bi şarkı oldu o" Demiş Avril... XD

4:06 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home