<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sıkıldım Sanki Biraz

Sıkıldım sanki biraz son günlerde, yaptığım hiçbir şeyden zevk alamıyorum. Daha öncelerden de yazmıştım bunları evet biliyorum ama yeniden yazıyorum çünkü yazınca biraz olsun rahatlıyorum. Rahatlıyorum çünkü insan içindeki dertleri ve sıkıntıları paylaştıkça rahatlıyor ve kendine geliyor. Ama bu içimdeki sıkıntının neden kaynaklandığını bir türlü bulamadım. Birkaç haftadır böyleyim nedenini bilmediğim bir şekilde. Belki herşeyi çok kafama takıyorum belki de herşeyin mükemmel olmasını istiyorum evet, mükemmeliyetçilik. Ben de bu kişilerdenim sanırım birşeyi yaptım mı, o şeyin en güzeli olmasını isterim. Bir hata yaparsam ise kafamda hep bunu düşünür ve kendimi yargılarım. Sırf bu yüzden az baş ağrıları çekmemişimdir. Tabi baş ağrılarımda sinüzitin de etkisi var ama daha çok kafama birşey taktım mı başlıyor baş ağrılarım. Takma takma diyebilirsiniz ama demekle olmuyor işte, sanırım bir psikolog desteği şart. :) Neyse bunları geçtik malum gün yaklaşıyor, 14 Şubat Sevgililer Günü ahhh.... Başım şimdiden ağrımaya başladı, şimdi anladım düşündükçe de başlıyor bu baş ağrıları. Her neyse zamanım varken buraya birşeyler karaladım. İlişkilerini yüretebilen (kelimeye gel) herkesin 14 Şubat'ını kutluyorum, herkese ömür boyu mutluluklar. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın. :)

2 comments | Pazartesi, Şubat 12, 2007

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

kelimeye gel kopdum xDDD

8:59 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

harikasın ;) nursenkercin

3:10 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home