<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Eskiye Dönüş

Zaman zaman gündelik hayattan sıkılan ve bunalan herkes geriye dönmek ister. Bu haftalarda bana da bu oluyor. Bu teknoloji bizi resmen tembelleştiriyor, bir kahve yapmak bile artık çok olay su ısıtıcısında suyunu ısıt kahvenin üzerine dök zaten 3'ü 1 arada olduğu için ekstra birşeye de gerek yok. Evet, zaman açısından iyi ama zaman zaman eski şekilde kahve yapmayı özlüyorum. Çok saçma gelebilir ama küçücük bir örnek bu, 50 metre uzaklıktaki bir yere bile arabamızla gidiyoruz artık öyle bir devire geldik ki, o bile zor geliyor. Daha sonra ne bileyim, televizyonlar, bilgisayarlar, Mp3 çalıcılar yüzünden artık rahat rahat sohbet bile edemiyoruz. Herkes kendi halinde takılıyor tabiri caizse. Sırf o yüzden bu hafta biraz teknolojiden uzak kalıp eski günlerdeki gibi yaşamaya çalışacağım insan hayatında zaman zaman değişikler iyi oluyor. Cep telefonlarına hiç girmiyorum onlar icat olup ülkemize girdiğinden beri zaten rahatımız hiç kalmadı, iki dakikada bir neredesin, kiminlesin, ne yapıyorsun.... Gibi sorular cep telefonu yüzünden soruluyor. Kapat dersiniz de niye kapalıydı soruları geliyor akla, anlayacağınız en iyisi bu telefonları almamak(imkansız evet) veya ihtiyacınız olduğu zaman kullanmak. Zaten sırf bunların vericileri yüzünden yeterince radyasyona maruz kalıyoruz, bu konuya değinmek bile istemiyorum. Bunları yazıyorum ama beni teknoloji bir insanmış gibi zannetmeyin, ilk çıkan ne varsa onu genelde ilk ben denerim(daha çok bilgisayar dünyasında, tüm teknoloji ağır oldu evet). Ama işte bu haftalarda çok bunalır oldum, inşallah zamanla düzelirim.


Bu arada Avril Lavigne'in son şarkısı Girlfriend tam anlamıyla bir facia olmuş, resmen çocuk şarkısı tarzında yapılmış bir şarkı. Bunu neden mi söylüyorum ben eski Avril Lavigne'i istiyorum I'm With You şarkısı ile tanıdığım(Complicated ile tanıdım evet ama o şarkıyı daha çok severim)... Yani bu konuda bile eskiyi arıyorum. Bir tek konuda eskiyi aramıyorum, onu da burada açıklayacak değilim, ama sadece iyi ki girdin hayatıma sana teşekkür ederim diyorum o kişiye. Kış da bitti bu arada İlkbahar'a girdik, inşallah sıcaklar biran önce başlarda biz de rahat rahat parkları doldurabiliriz(kürsel ısınma var zaten). Neyse çok uzattığımı biliyorum, bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın ve kendinize iyi bakın(mümkünse aynada diyorum).İğrenç bir espri evet, bakın son dönemlerde espri yapmıyordum, eski halime dönmüşün gene. ;)

0 comments | Çarşamba, Şubat 28, 2007

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home