<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Blogu da Yeniledik

Evet, RazorGamer sitesinden sonra kendi blogumu da yeniledim, çünkü yenilemek zorundan kaldım yeni Blogger'a geçince eski şablon ile uyumsuzluklar yaşadım ve böyle yapmayı uygun buldum. Bu yeni şablonu gerçekten çok ama çok sevdim, bir kere çok sade tam istediğim gibi önemli olan da sadelik bana göre. Tabi birçok kişi kendi blog sitesini birçok ıvır zıvır ile dolduruyor bunlar tabi onların kendi bilecekleri iş herkesin zevki farklıdır ama herşeyde olduğu gibi blog sitemi de sade tutmaya özen gösteriyorum. Tabi şu anda hala şablon ile ilgili çalışmalarım devam ediyor, zaman buldukça birkaç ekleme ve düzenleme yapacağım. Zaten 2 gündür bu hale getirmekle uğraşıp durdum(gülmeyin bakayım evet birşey yok ama uğraştım işte:). Zaten bu aralar çok aksatıyorum bu sayfaları kendi kendime kızıyorum ama insanın birşeyler yazması için de kaynak toplaması lazım. Hayatım öyle sıradan gidiyor ki yazacak çok şey bulamıyorum, aslında konu bilgisayar ve oyunları olsa burada anlatacaklarıma sayfalar yetmez ama burayı bilgisayardan uzak tutmak istiyorum. Neyse saat zaten geç oldu şimdilik bu kadar yeterli sanırım. Bu arada sevgililer günü de yaklaşıyor. Eğer bir sevgiliniz varsa onu mutlu etmek için elinizden geleni yapın derim, eğer ona birşey alacak kadar maddi imkanınız yoksa hatırlamanız bile yetecektir. Bir öpücük bile dünyalar kadar değerli olabilir, kendinize iyi bakın. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.



Not: Resimdeki şahıs ben değilim, ama kel olmasa ve saçları olsa tam bana benzeyecek orası kesin. :)

2 comments | Pazar, Şubat 11, 2007

2 Comments:

Blogger Pathologic said...

Anam anam n'olmuş buralara?

Neyse n'olmuşsa güzel olmuş.

5:10 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

kel olmamakla saçının olması aynı şey değil mi :P

Blog süper olmuş ama.

9:25 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home