<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sonu Gözükmeyen Yol

Yeni bir yıl, yeni hayaller, yeni umutlar... Evet, koskoca bir yıl geride kaldı. Hmm... Bana hiç de koskoca gelmedi neden acaba? 2007'ye sonunda girdik, yavaş yavaş 2015 yılına yaklaşıyoruz. Neden mi 2015 dedim? Açıklayayım hemen, sanırım hepiniz küçüklüğünüzde Back to the Future serisini izlemişsinizdir. O serinin ikinci bölümünde kahramanlarımız geleceğe gidiyordu ve gelecek öyle bir tasvir edilmişti ki, uçan arabalar, uçan kaykaylar, insanın bedenine uyum sağlayan giyisiler vb... Evet, sadece 8 yıl kaldı ama böyle şeyler olacağını herkes gibi ben de düşünmüyorum, bırakın uçan arabayı uçan kaykay bile yapılamaz 2015 yılında, bu arada 2015 dedim de aklıma Medal of Honor: Allied Assault geldi, o oyun da 2015 firmasının oyunuydu. Sonradan o firmayı kapatıp Infinity Ward'ı kurdular ve bizi Call of Duty gibi bir şahaser ile tanıştırdılar. Evet, Emre bırak artık oyundan bahsetmeyi, nereden nereye atladın? Neyse öyle işte asıl merak ettiğim 2015 yılı geldiğinde acaba film TV'lerde gösterilince ne olacak? Evet, bunu çok merak ediyorum. Bunu izleyen çocuk oturup ağlar herhalde anne bende uçan kaykay istiyorum diye. Saçmaladığımın farkındayım, uzun zaman yazmayınca demek böyle saçmalamalar oluyormuş. Bu arada birşeye çok emek vermemek gerektiğini anladım, gereğinden fazla değer verince kendini harap etmiş oluyorsun ve birşey de kazanmıyorsun. Kışın sonuna geliyoruz ama kar hala yok yok yok, kar istiyorum ben ya. Nerede o eski kışlar, nerede o eski oyunlar, nerede o eski bayramlar, nerede ha söyleyin bakayım? Evet, arkadaşlar bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın, geç de olsa hepinize mutlu yıllar diliyorum ve Jann Arden'dan Cherry Popsicle şarkısını bir yerden bulup mutlaka dinlemenizi öneriyorum . :)

2 comments | Salı, Ocak 16, 2007

2 Comments:

Blogger Pathologic said...

Valla ben 2015 yılında öyle bir şeylerin olacağına ihtimal veriyorum.Ülke olarak pek teknolojinin içinde yaşamadığımız için bize hala fantastik geliyor bu tür şeyler ama bak abi Japonlar günlük hayatlarında cayır cayır robot kullanıyor.Alışveriş merkezlerinin girişlerinde artık öyle danışma yok, koymuşlar insan görünümlü robotu, o veriyor cevabı.Yani şahsen ben teknolojiden her an her şeyi bekliyorum.

1:35 ÖS

 
Blogger Smaerdyad said...

dimi azizim nerde o eski kuskus pilavları, nerde kapuskalar.

2:37 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home