<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nedir Bu PS3?

Çıkışı adeta yılan hikayesine dönen ve çıktığı zamanda kendinden değil de yaşattığı olaylar nedeniyle çok fazla konuşulan Sony'nin yeni para makinesi. Evet, millet şimdilik sınırlı sayıda üretilen bu konsolu elde edebilmek için birbirini vurdu, hırsızlık yaptı, karaborsada milyarlar kazandı. Peki neden böyle oluyor? Evet Sony'nin konsollarda çok büyük bir pazar payı var buna katılıyorum ve herkeste bu yeni canavarı görmek ve sahip olmak istiyor. Ama bir konsol için insan mı vurulur yahu, ne hale gelmiş Dünya da haberimiz yok. Açıkcası ne PS3 ne de Xbox 360 veyahut başka bir konsol beni zerre kadar alakadar etmiyor. Ben PC ile büyüdüm ve ölene kadar da PC kullanacağım. Yani bu haberleri duyunca hm gülüyorum hem de çok üzülüyorum. Demek bu insanların bir konsol için yapmayacakları şey yok, Afrika'da insanlar aç, susuz yaşam mücadelesi veriyor bu adamlar karaborsadan 10.000$'a gidiyorlar konsol alıyorlar, yani üzülmemek elde değil anlayacağınız.

Bir diğer husus ise konsol savaşları, hadi bu neyse firmalar arasında ama bazı internet sitelerinde ve forumlarında bu iki konsolların fanboyları türemişler. Biri diyor Xbox çok iyi biri diyor PS3 iyi. Yani ne var anlamıyorum sanki bu kişilerin akrabaları Sony veya Microsoft'da çalışıyorlar da böyle kendilerini sevdikleri konsola bir laf gelince savunma ihtiyacı duyuyorlar. İsteyen istediği konsolu alır kimsenin kimseye karışma hakkı yoktur. Evet, ne Xbox ne de PS3 bana göre her ne kadar konsolları sevmesemde bir Wii almayı düşünmüyor da değilim. Sırf kontrolleri yüzünden çok ama çok ilgimi çekiyor. Şöyle PC'min yanında o da olsa hiçte fena olmaz diyorum, yalnızca diyebiliyorum. Çünkü o alet bile ülkemizde 800 YTL'ye satılıyor, dışarda 200$ yani kısaca yuh diyorum. Dediklerim sırf bu yüzden lafta kalıyor anlayacağınız. İlerde belki fiyatı 300 YTL falan olursa ama alabilirim. Neyse uzun oldu gibi biraz. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın. :)

4 comments | Pazar, Aralık 10, 2006

4 Comments:

Blogger Pathologic said...

Bu fanboyluk olayına benim de kafam basmıyor.Ulan sen tüketicisin, yapacağın şey parana göre alabileceğin en iyi hizmeti alabilmek olmalı.Ama maşallah dünyada Sony, Microsoft ya da Nintendo meyve kasası çıkarsa "ufff süper konsol, onunkine 5 basar" diyip para bayılcak adamlar var.Sanane ulan.Sen paranın karşılığını alabiliyor musun ona bak.Takım tutma işine döndü bu.

Açıkçası yeni nesil konsola verecek param yok.Zaten geçenlerde iyi bir pazarlık sonucu ucuz bir PS2 aldım.O da İstanbul'a döndüğümde beni 2 gün oyalayacak bir meşgale olsun diye.Tabi Resi4, MGS3,Fight Night Round3 oyunları da iyi gidiyor söylemesi ayıp:)

4:21 ÖS

 
Blogger Rattlehead said...

Valla arada ben de o tartışmalara katılıyorum ama ne yalan söyleyeyim,belirli bir süreden sonra zoraki cevap yazmak zorunda kalıyorum.Anlayacağınız hiç tadı yok bu işin.Hadi diyelim aldın ve biri sistemine laf atıyor,hadi neyse ozaman,tartış.Ama daha sistemlerin hiçbiri Türkiye'ye gelmemiş(wii dışında),oynayan da yok zaten,öylesine kuru kuruya herkes laf sokuyor birbirine.Fanboy'luk nereye kadar.Ben de okula gittiğimde yanımda uğraş olsun diye gidip bir DS aldım çünkü PC'ye verecek başka param yok.Ama bir iki PC oyunu yine aklımı çeldi.Ne varsa PC'de var,olmadı nintendo(al işte yeni bir fanboy türedi :D)...

6:31 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

abi konsol beni ilgilendirmiyo demişsin tamamda 2-3 yılda bir,bi ekran kartına 300$ vermek adamı baya.Ortalama bilgisayarın yanına konsol edinmek şart oldu

4:32 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

dodger haklı. ben üni. ye gidersem Wii! alacağım (hehe hava atayım) ama artık pcler yavaş yavaş ölüyor.. yakında oyun için konsol olurken,pc olmazsa olmaz olacak...

9:22 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home