<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

İstemeden de Olsa Bırakmak

Bazı şeyleri istemesek de bırakmak durumunda kalırız. Bazı zamanlarda ise bırakmaya gerek kalmaz sadece ara vermek zorunda kalırız bu kısmen ilk seçenekten daha iyidir. Ama sonuçta her ikisi de insanı üzer. Bunları neden anlatıyorum çünkü çok sevdiğim birşeyi bırakmak zorundayım, size buradan bunun ne veya kim olduğunu söylemeyeceğim. Sadece bu yazıları içimi dökmek ve ruhumu rahatlamak için yazıyorum, ne demişler paylaşmak insanı rahatlatır. Evet ama yinede tam olarak karasızım o şeyi bırakıp bırakmamak konusunda yaklaşık 2 veya 3 haftadır düşünüyorum. Belki ara vermek daha iyi olacaktır ama bu kadar işin arasında birde ona zaman ayırmak beni çok ama çok yoruyor. Ama bir yandan da bunu çok seviyorum, kararsızım işte. En iyisi Placebo'dan Follow The Cops Back Home'u dinlemek. Evet Evet öyle yapmak en iyisi ve hiç ilerisini düşünmeden zamanı yaşamak, belkide en doğrusu budur. Bu aralar blogumu aksatıyorum, kusura bakmayın ama türlü işlerin arasında yazı yazmak gerçekten de çok zor gelmeye başladı ama gene de bu blogu açtıysam sonuna kadar sürdüreceğim bundan hiç şüpheniz olmasın. Yazımın sonuna gelerken Şanlıurfa'ya askerlik için giden Güner Mutlu arkadaşıma selamlarımı yolluyorum, biran önce dönde senle yapılacak işlerimiz var. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın diyorum ve Medieval II: Total War'ıma geri dönüyorum. :)

5 comments | Salı, Aralık 19, 2006

5 Comments:

Blogger Pathologic said...

Hem meraklandır hem de söyleme.Oldu mu şincik?

1:51 ÖS

 
Blogger Smaerdyad said...

hem işim var de hem de oyun oynamaya git. oldu mu şincik?

11:48 ÖS

 
Blogger Pathologic said...

Çelişkiler adamı ya.Valla.

12:56 ÖÖ

 
Blogger acare84 said...

Evet okuyunca bende fark ettim, gerçektende çok çelişkili bir yazı olmuş kınıyorum kendimi buradan. :D

1:32 ÖÖ

 
Blogger StormOrjin said...

Eheheh. En son bölümde kahkaha attım ya. Hem çok yoğunum diyip hemde Medival II : total war'a saldırıyo adam. Öldüm gülmekten. Çelişkinin böylesi.

Buarada bırakma konusuna gelirsek, insan birşeye kendini çok verirse sıkılır, çok uzak kalırsa ya çok ihtiyaç duyar yada uzak kaldığı sürede iyice uzaklaşır. En iyisi mesafeyi iyi ayarlamak.

10:59 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home