<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Thompson ve M4 Carbine

Konu başlığına bakıpta sakın beni silahlarla yakından ilgilenen birisi olarak görmeyin. Sadece bu iki silahı oyunlarda kullanmayı çok seviyorum. Bu iki silahtan birini içeren bir oyun olsun o oyunu sonuna kadar o silahla oynarım. Hele Thompson 2. Dünya Savaşı oyunlarının vazgeçilmezi, Call Of Duty ve Medal Of Honor'da az kullanmadım kendisini, ama COD'da başka ülkerler de oynadığımız için bayağı bir kızmıştım, çünkü onlarda bunun gibi bir silah yoktu. :P Ama ne olursa olsun her iki oyunda güzeldi. M4 Carbine'ı da günümüzdeki geçen oyunlarda sık sık kullanıyoruz, oda benim diğer bir vazgeçilmezim. Counter Strike'de az kafadan vurmadım düşmanlarımı, bu silah konusunu aslında neden yazıyorum çünkü medyamız artık iyice çığırından çıkmaya çıktı. (Oha konuyu oradan oraya bağladın diyebilirsiniz, haklısınızda.) Adamlar CS yüzünden cinayetler işlendi diye bas bas bağırıyorlar, buda tabiki bizim gibi oyuncuların alnına kiralık katil sıfatını yapıştırıveriyor. Acaba onların TV'lerde yayınladıkları, Meriç-Ahu, Ozan-Yeşim, Caner-Tülin'e (Bakın hepsini biliyorum, çünkü izliyorum hepsini tek tek.P) demeli, bu aptal programlar birçok insanın psikolojisini bozmuyor mu? Buna cevabı aslında TV yöneticileri vermeli diye düşünüyorum. Evet diyeceklerim bu kadar, zaten MSN'de Eray deminden beri WarRock kurda oynayalım diyip duruyor, bari gideyimde oynayalım. :D Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın. Hmm... Bu arada Railgun'da vardı vazgeçilmezlerim arasında. ;)


6 comments | Cuma, Kasım 24, 2006

6 Comments:

Blogger Pathologic said...

2. dünya savaşı için evet o silahlar amma Counter söz konusu olduğunda pompalıdan vazgeçmem abi.2'nin 1 hemi de otomatik olan değil yani.Allah canımı alsın Aztec'te bile az adamı öttürmedim o silahla.Sevmiyorum herkesin aldığı silahı almayı, kolay adam vuran silahları falan.O pompalıyı inlettimi çatışmanın ortasında herkesin benim ateş ettiğimi bilmesini istiyorum:)Aynı şey 5'in 1'i için de geçerli.Kendimi savaşta destek ateşçisi gibi hissetmeme vesile oluyor.Ortaya karışık çıkartıyorum:)

9:15 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Geçiniz bu işleri.Snatch' den bir alıntı alırsak:
-Benim silahımın yanında ise ''Çöl Kartalı 5.0 yazıyor''

12:14 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Özellikle Thompson Call of Duty 2'de çok güzel kullanılıyor. İnsana hafiflik hissi veriyor sanki :D

Hımm.. spor silah x(

12:51 ÖÖ

 
Blogger StormOrjin said...

Tompson yada O ünlü silindir biçimindeki şarjorü ile Tommy Gun olarak anılan silah hiç şüpesiz tarihte yapılmış en iyi silahlardan biridir. Savaş zamanında onun gibi bir otomatik tüfek hiç yapılamadı. Kendisi diğer otomatik tüfeklerin aksine 45. kalibre mermi atıyordu, şarjorü 25-30 mermi kapasitesi ile çok iyi idare ediyordu. Kullanımı kolaydı ve ucuza üretiliyordu. Ayrıca biryere sabitlenip hafif makinalı destek silahı olarak kullanılması bile mümkündü. Hatta öyle başarılıydıki klasik Mafya filmlerinde yıllarca silindir biçimli şarjöre sahip tommy gun'lar göründü. (Gerçektede kullanılıyorlardı. )

Günümüz silahlarından sevdiğim kayıtsız şartsız Parker-Hale M-85 (nato 7.62mm, 10 mermilik şarjör)
dir.

7:33 ÖS

 
Blogger Pathologic said...

Yeni yazı yaz be adam.Öldün mü kaldın mı?

4:12 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Yok buradayim, isler yogun da biraz, gelecegim insallah. :)

2:06 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home