<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sitem!

Evet kızgınım şu anda hemde çok ve sitem ediyorum. Neden diyeceksiniz, anlatayım hemen. Son günlerde bazı internet sitelerinde birbirinin aynısı yazılara rastlıyorum, ama öyle böyle değil aşağı yukarı iki yazıda birbirine benziyor. Bir siteye bir yazı ekleniyor, birkaç saat sonra öbür siteye bakıyorum aynı yazı birkaç yeri değiştirilerek orada yayınlanmış. Önceki zamanlarda pek böyle birşeyler yoktu, ama son zamanlarda iş iyice çığırından çıktı. Yani bir site diğerinden yazıları alıyor ama hangi site belli değil (Aslında belli). Bu durumda da yazıyı önce yazanın emeği boşa gitmiş oluyor. Birinin bu duruma dur demesi lazım, artık herşey bitti internet sitesindeki yazıların hırsızlığı başladı sanki. Tamam iki sitede aynı amaç ile ortada var ama bari yazıların içeriği farklı olsun neden böyle yapıyorlar anlamıyorum. Kendi cümlelerini kullanıp orada yazmak çok zor Allah aşkına? Diyeceklerim bu kadar bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın. ;) Bu arada yılbaşına da az kaldı, hmm!

Not: İki siteninde adını biliyorum, sizde biliyorsunuzdur ama açıklama gereği görmüyorum.

8 comments | Salı, Kasım 21, 2006

8 Comments:

Anonymous Adsız said...

Evet hırsızlık her yerde nerde bu devlet ?

12:12 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

yusuf_90? :)

12:53 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Merlin Trgamer dan sanırım.

5:39 ÖS

 
Blogger Pathologic said...

Rezilliğin bini bir para abi.N'aparsın.

11:58 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

En azından kendi adıma konuşayım ben; hede sitesine girip “aa bu haber varmış hemen alıp yazıyım, iki cümle de değiştiririm of süper” diye düşünmedim hiç bir zaman. Zaten belli başlı yabancı kaynaklar dışında girdiğim herhangi bir site de yok. Hatta abartıyım, her gece beş haber girer ardından bilgisayarımı kapayıp günlük işlerime bakarım ki öyle yapmak zorundayım (İşletme bölümü feci zormuş ^^)

Her neyse şimdi senin dediğin birbirinin aynısı yazılara gelirsek, sonuçta yabancı kaynaklı haberler bunlar ve yazan arkadaşlarda ne kadar kendi yorumunu katsa işin içine çeviri giriyor ve belli bir kalıbın dışına çıkılmıyor, ancak bu kesinlikle bir mazeret değil... Şunu da belirtmek isterim; burada kendi adıma konuşuyorum ben, sen çok mu rahatsız oldun Emre? Direk Mail at siteye ? Ya da bana söyleyebilirsin? Çokta güzel ilgilenirim o arkadaşlarla.

Bu arada, mesela bir başka sitede bir haber var diye diğer site o haberi girmemeli diyen bir zihniyeti varsa eğer; çok saçma bir şey bu.

Hmm budur sanırım.

3:30 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Dediklerinde son derece haklısın Anıl ama sizin bu Haber Klanından sonra iyice birbirinin aynısı haberler olmaya başladı iki sitenin haberlerinde eminim sende fark ediyorsun. Tabi aynı haberler olacak çünkü iki sitede yurtdışındaki haberlerin kaynaklarından alıntı yapıyorlar ama harfi harfinede aynı olmaz ki canım. Yani insan kendi görüşünü katmalı bana göre. Evet MK ve TrGamer hakkında yazdım bunları ayrıca. Sözüm sana ve MK yazarlarına da değil ayrıca. Sana demek istesem zaten mail veya özel mesaj atardım. Sadece sizin Haber Klanındaki bazı kişilere.

5:28 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Anladım sevgili Emre,

Haber Klanı evet.. o haber klanı var ya zaten (: Neyse bir ara özel olarak konuşmak gerek aslında bunu (:

6:16 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Memnuniyetle abi, her zaman. ;)

6:17 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home