<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Kışa İlk Adım

Bugün itibariyle apartmanımızda kışın ilk kaloriferi yandı, bu bana seneler boyunda kışa ilk adım olarak gelmiştir. Bu sene yaz mevsimi ne çabuk geçti anlamadım, işin garibi bu sene sonbaharı da yaşayamadık, direk olarak Kış'ın soğukları bastırdı. Gerçi bu beni üzüyor mu hayır aksine soğuk ve yağışlı havalardan hoşlanıyorum, kendimi daha iyi hissediyorum. Günboyu o soğukta üşüdükten sonra sıcacık evinize girmenin zevkini hiçbirşeye değişmem. Sonra gece yatarken buz gibi yatağa yatıp ısınmaya çalışmak, kestane pişirip yemek çok garip düşünüyor olabilirim ama benim gibi düşünenlerde vardır. Kar yağdığı zamanda kızaklarla kaymak ve kar topu oynamak, kış mevisimini bana özleten etmenlerden, peki yaz aylarını sevmiyor muyum? Hayır pek sevmiyorum sadece denize girmeyi seviyorum yaz aylarında. Neyse daha karın yağmasına çok var ama ben yinede şimdiden kalorifer yandı diye seviniyorum, bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın:)

9 comments | Pazar, Ekim 15, 2006

9 Comments:

Anonymous Adsız said...

okumaya değer bir konu değil :D ehuehu ilgimi çekmedi

5:30 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

çok sıcağıda,çok soğuğuda sevmem en güzeli bahar ayları,fakat dediğin gibi daha sonbaharı yaşayamadan direkt kış soğuklarına geçtik,yine sibirya soğukları gelecek galiba:(

4:52 ÖS

 
Blogger Pathologic said...

Sabahın köründe otobüs/minibüs bekleyişi sırasında popomun bir tarafı donarken, kış ayları hakkında çok da iyi şeyler geçirmiyorum içimden.Zaten Temmuz'un göbeğinde doğmuşum birisiyim kardeşim, sıcak yerin adamıyım ben:)

7:06 ÖS

 
Blogger acare84 said...

E abi bende Agustos`ta dogdum:D

7:15 ÖS

 
Blogger StormOrjin said...

Ben soğuğu çok severim. Evin içi soğuk ve ben tişört ile oturup bu yazıları yazıyorum. Ve hiç rahatsız etmiyor beni. Aksine hoşuma gidiyor çoğu zaman. Kendimi sürekli enerjik hissediyorum.

4:40 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

stormorjin pisikopatmısın

7:11 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

En çok popom kızarana kadar kalorifere oturmayı seviyorum.(ama öyle)

12:02 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

valla benim de en çok sevdiğim mevsim kıştır ama nedense bu çevremde çok yadırganır kışı seviyorum dediğimde tuhaf tuhaf bakarlar bana sanki bşka bir gezegendenmişim gibi:(

7:54 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

bende kışın doğanlardanım,kışı en çok lapa lapa kar yağdığı zaman severim,yoksa bu mevsim hiç çekilmez valla:)

2:14 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home