<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Hiç Kendinizi Boşlukta Hissettiğiniz Oldu Mu?

3 gündür kendimi bir boşlukta hissediyorum, hiçbir şey yapasım gelmiyor, ne olursa olsun yüzüm gülemiyor, sadece yapmak istediğim evde kalıp yatıp uyumak, neden böyle hissediyorum açıkcası bende bilmiyorum. Genelde bilgisayarda oyun oynardım ama bir oyunu oynayacağım zaman oyunu kuruyorum sonra 2 dk. bakıp tekrardan siliyorum. Daha önce hiç kendimi böyle hissetmemiştim. Dışarı çıkıp biraz hava almakta istemiyorum, sadece yaptığım bilgisayarın başında boş gözlerle bilgisayarın monitörüne bakmak. Herhalde zaman zaman herkeste olur bu durum ama pekte duymadım, yoksa depresyona mı giriyorum ne oluyorsa... Bu hafta yüzümü tek güldüren şey Silent Hill Filmi'nin vizyona girmesi, haftasonu büyük bir ihtimal sinemada izlemeye gideceğim, gerçi filmi DivX olarak izledim ama sinemada bir daha gitmek istiyorum. Gerçi istemiyorum şu anda ama yarın veya Pazar günü isterim inşallah, ben niye gideceğim ki sinema bana gelsin. Buraya bunları yazmakta istemiyorum ama işte belki yazınca rahatlarım düşünceside var içimde, arka planda da Staind-Trippy çalıyor, bu kadarda yazdığım konuyla alakalı olması şarkının gerçekten de endişelendiriyor beni. En iyisi yazıyı burada kesmek, biran önce eski neşeli, istekli ve herşeyden zevk alan halime dönmek istiyorum. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın;)

16 comments | Cumartesi, Ekim 14, 2006

16 Comments:

Anonymous Adsız said...

Grammer hatası çok yapmışsın.10 üzerinden 4 veriyorum.Orta ile geçtin:).
Canını sıkmamalısın.Ekim sonu kasım başı, oyunlar yavaş yavaş su yüzüne çıksın bak keyifler nasıl yükseliyor.

7:57 ÖÖ

 
Blogger Rattlehead said...

Ben 2 yıldır aynı durumdayım.Resmen köreldim.Umarım sen erken kurtulursun bu durumdan.Kendimi ot gibi hissediyorum :( :D

9:44 ÖÖ

 
Blogger acare84 said...

@Smalltime; Doşarı yazmışım, düzeltildi, saolasın. Ayrıca daha eski oyunları bitirmedim:(

12:06 ÖS

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Bu arasıra olur bana. Amaçsız, hedefsiz kaldığım iş yapmadığım ve işe yaramadığımı düşündüğüm zamanlarda.

Kendine bir amaç belirle, yeni bir oyun bitirmek bile bir amaçtır. Kendini iyi hissedeceksin.

12:46 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Kendini boşlukta hissetmek boş olanın işidir.İçinde yaşam gayeni bu dünyaya geliş gayeni bulamamışsın demektir.

Ben size bir örnek vereyim
Hiç Mecnunun filmini seyrettinizmi Orhan Gencebay oynuyordu neyse Mecnun bir kadına aşık olayları atlıyorum :D kız en sonunda ölür.Mecnun (dediğiniz gibi)kendini boşlukta hisseder aşkım öldü ben neden yaşayım dünya boş herşey boş der.Ama sonra asıl aşkı bulur , hayatın dünyaya sığmayacak kadar dolu olduğunu anlar.Allaha olan hakiki aşkı bulur ...

2:23 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Birkac gundur dedim sadece, her zaman degil:)

3:38 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Bu işler boş işler zamanı gelince herşeyi yoluna koyacaksın emin ol.

6:09 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

bidakka karışmasın ortalık mecnunu anlatan Anonymous benim

``Bu işler boş işler zamanı gelince herşeyi yoluna koyacaksın emin ol. ``

diyen Anonymous kim ??? :DDDDD

8:04 ÖS

 
Blogger Rattlehead said...

Etrafı anonim eserler bastı. :D

8:14 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Karisiklik istemiyorsaniz Other secenegini secip herhangi bir ismin veya nick yazabilirsiniz:)

8:14 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Ben anonymous um öbürkü kim?

9:02 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

işte ben mecnunu anlatanım :D

5:29 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

bu gibi sıkıntılardan kurtulmak için öncelikle
en sevdiğiniz şeylere bir süre ara verin mesela
hep dinlediğiniz şarkıyı dinlemeyip hiç dinlemediğin
şarkılara geç yada yeni bir hobi edin bu geçici
depresyondan seni kurtarır.

4:26 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Gerçekten kötü bir durum bu ki ben de uzun zamandır bu ruh hali içindeyim, bir türlü de kurtulamadım. Bitmek tükenmek bilmeyen bir üşengeçlik, isteksizlik... Ehm öyle yani =)

2:24 ÖS

 
Blogger StormOrjin said...

Ben kendimi çok fazla boşlukta hissederdim eskiden. Sonradan o boşluk benim bir parçam oldu. (Hayır tembellik başka bişey. İstiyerek çalışmamak oluyo o. Ben çalışmam gerektiğinde çalışırım.)
Sanırım buyüzden sürekli soğukkanlı kalıyorum. Neredeyse hiçbişey beni etkilemiyor.

4:37 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Amaçlarınızı iyi belirleyin, ve çıtanızı sürekli yükseltin...

3:29 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home