<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ekran Kartsız Günler

Evet arkadaşlar 2 gündür ekran kartım yok, çünkü ekran kartım bozuldu. Evet 1,5 sene önce aldığım gül gibi Nvidia 6800 GT gitti, hemde durup dururken, Windows'tayken bir yeniden başlatayım dedim ama bilgisayar bir daha açılmadı. Şimdi size bu satırları 2 MB'lık S3 Trio ile yazıyorum. Evet yanlış duymadınız 2MB. Ama alıştım sayılır.

Eski günlerime döndüm diyebilirim. Bu kartla film bile izleyemiyorum, yavaş çalıştırıyor. Bende zamanımı internete girerek ve Football Manager oynayarak geçiriyorum. Ve en önemlisi eski oyunları oynayarak. Eski Dos oyunları benim için her zaman çok önemli olmuştur. Prince of Persia, Volfied, Tetris, Breakout, Prehistorik, UGH gibi oyunları oynuyorum, gerçektende özlemişim bu küçük ama şirin oyunları. Yine başlamayım eski oyunların tadı bir başkaydı diye:) ama öyle nedense. Ama Allah kimseyi ekran kartsız bırakmasın gerçektende çok kötü bir durum oluyor. Buradan eski yıllardan kalma S3 Trio kartıma teşekkür ediyorum beni bu kötü durumumda yalnız bırakmadı diye, o olmasaydı buraya bile yazamayacaktım. Bu arada herkese mübarek Ramazan Ayı hayırlı olsun. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın:)

4 comments | Cumartesi, Eylül 23, 2006

4 Comments:

Blogger Pathologic said...

Senin sistemin DOOM III'ü çalıştırmaz.Bahahayt.

1:31 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Neyse Nvidia 7800 GS aldim:D

10:19 ÖS

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Her işte bir hayır vardır. Bak bu olay eski oyunları hatırlamana vesile olmuş :)

2:57 ÖÖ

 
Blogger Rattlehead said...

yeni kartın hayırlı olsun.bu arada doom3 değil turok gibi oyunları bile çalıştırmıyor s3:D ama ben 7800GT ile Little Big Adventure 2 oynayamadıktan sonra yemişim 3D'yi dimi.Yaşasın eski sistemler ve eski oyunlar...

5:05 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home