<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Birileriyle Kıyaslanmak

Evet zaman zaman arkadaşlarımız veya ailelerimiz bizi birileriyle kıyaslarlar, açıkcası bu durumdan hiç hoşlanmıyorum. İstemesemde bu hep yapılıyor. Neymiş oğlum şunun kızı böyle yapmış, sen niye yapmıyorsun? Yahu ben niye yapayım onu o ben miyim ki? Yani herkes aynı kişi olamaz ki, herkesin yaşam tarzı farklı, amaçları farklı ama son günlerde bu hep böyle oluyor, artık sıkılmaya başladım. Hep aile tarafından gelse hadi neyse, arkadaşlarım ve beni fazla tanımayan aile dostlarıda kıyaslıyorlar. Herhalde bu bizim milletimize özgü bir kavram çünkü arkadaş çevremde ve yakınımdaki insanlardan da bunu sık sık görmekteyim. Birbirimizin işlerine burunlarını sokan bir milletiz kısaca. Sen bu konuşanlar herşeyi çok biliyorlar, biz birşey bilmiyoruzda akıl vermeye çalışıyorlar. Herkes kendi hayatını yaşıyor, bunu anlamaları lazım ama işte bu biraz zor. Kimi görsem ayı kafa yapısı, akıl vermeye çalışıyorlar. Neyse doluyum bu konuda biraz, bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın:)

6 comments | Pazar, Eylül 17, 2006

6 Comments:

Blogger Pathologic said...

Bu yazdıklarını 7. sanata döken bir film var(sadece yazdıkların üzerine kurulu değil gerçi ama).Togan Gökbakar'ın kısa filmi "Buğra".Bu mükemmel filmi izlemenizi de -az buçuk yeri gelmişken- şiddetle tavsiye ediyorum.http://www.capturetv.com/index.php?option=com_content&task=view&id=765&Itemid=71

7:06 ÖS

 
Blogger Smaerdyad said...

biri beni mi çağırdı X(

12:21 ÖÖ

 
Blogger StormOrjin said...

Bide şu durum var; benden büyük olan herkes nedense benim yaşımda herşeyi yapmış yani. "Ben senin yaşındayken oooooo! ..." lafından bıktım yani. Yani yokmuydu benim yaşımda herşeyi yapmayan birileri???! Hata yaparım, bilip bilmeden konuşan 100 kişi car-car konuşmaya başlar yanımda, yıllarca yüzüme vurulur bu hatalar. Çok sinir bozucu. Yani herkesin işini iyi bilen insanlar kendi işlerini bi türlü beceremezler nedense. Bi çenelerini kapamayı öğrenemediler.

8:09 ÖS

 
Blogger StormOrjin said...

Nekadar çok yani demişim ya?

8:10 ÖS

 
Blogger yiğitcan said...

Benim babam benim yaşımdayken çobanlık yapıyormuş. Ohoo. Ben Matrix'e girmişim ajan dövmüşüm, Feathermoon'da Anubis'lere karşı dövüşmüşüm, Eski Mısır'da ev yapmışım, Stormhold'da iskeletlerle ölüm satrancı oynamışım ne çobanlığı hocam.

12:12 ÖÖ

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Biriyle kıyaslanmak kadar nefret ettiğim birşey yoktur. Beni karşılaştırdıkları insan çok mu kusursuzdur ki? Bu benim, benim hatalarım ve benim hayatım. Kimse karışamaz. Eğer başkalarına özenip onlar gibi yaşasaydım Aslı diye biri olur muydu yoksa başkalarının gölgesi mi olurdum?

2:59 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home