<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Yeniden Herkese Merhaba!

Merhaba arkadaşlar bugün itibari ile tatilden dönmüş bulunmaktayım, evet bugün çok yoruldum insan o kadar saat yol gidince ister istemez yoruluyor. Neyse bu tatilde öğrendiğim birkaç şey oldu kendimle ilgili ilk 10 günden sonra deniz ve tatil beni sıkıyor. Yani hergün aynı şeyler sabah git denize gir gel kahvaltını yap gene denize git yemeğini ye yat ve uyu. Önceleri çok istekli olmama rağmen ilk 10 günden sonra çok sıkıldım. Denize girmek bile bana işkence geliyordu. Şimdi barlara, diskolara gitseydin diyeceksiniz ama öyle yerlere bir türlü ısınamamışımdır. Millet dım tıs dım tıs müzik eşliğinde eğleniyor anlam veremiyorum açıkcası.(Eğlenenler olabilir tabi benim yapıma uymuyor.)İşin garibi birde kulağıma su kaçtı ve iltihaplandı herhalde çok dalmışım:)Neyse öyle yada böyle bir tatil daha geçti en azından değişiklik oldu ve bana yaradı, hatta tam da doğum günüme geldi tatil hayatımda kutladığım en iyi doğum günlerimden biriydi. Ama eve döndüm yine bu monitörün arkasına geçtim her zamanki gibi. Herkese tekrardan merhaba bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın:)

8 comments | Pazartesi, Ağustos 21, 2006

8 Comments:

Blogger ziza said...

Saygılarımı sevgilerimi sunarım acare =))

Umarım unutmamışsındır beni =D

Bu arada hoşgeldin ;)

11:54 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Tesekkur ederim _CX_.Niye unutayim seni ayip ettin:)

12:15 ÖÖ

 
Blogger Pathologic said...

Hoşgeldin.Benim tatil serüvenimi anlatmışsın.Aynı şekilde tatil uzadıkça bana da azap verir ve ben de bara diskoya takılmam.İşin ilginci tatilin son günleri bende de bir kulak ağrısı başladı ve İstanbul'a geldiğimiz de orta kulak iltihabı olduğunu öğrendik:)

12:38 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldin dostum:)

3:35 ÖS

 
Blogger Dauril said...

hoşgeldin üstat(tarikatız ya biz =) )

10:18 ÖÖ

 
Blogger StormOrjin said...

Valla ben aynı yerde durmayı pek sevmem. Hoş 4 senedir yerim değişmedi. Ama hayatımı tatildeymiş gibi geçirip dünyayı dolaşmak bana daha çok uyuyor. Bu arada hoş geldin. Bide ben bazen eğlenmek için kafamı duvara vururum. Deneyin. Biraz baş ağrısı yapar ama çok dinçleştirir.

1:48 ÖS

 
Blogger Unknown said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

8:19 ÖS

 
Blogger Unknown said...

hoşgeldin.bende tatilden sıkılırım hep aynı şeyler yapılır o yüzden 3-4 günlük tatiller bana göre idealdir ama yeni birşey keşfettim şimdi canım hergün denize gitmek istiyor 12 ytl ye tek kişilik bot aldım kürekleriyle beraber cok zevkli oluyor hatta ciddiyim sahilden 1 km uzaklaşmışım öyle bir dalmışımki yani.geri dönmem yarım saatimi aldı :)

8:21 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home