<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

ÖSS 06

Evet arkadaşlar yarın büyük maraton ÖSS sınavı açıklanıyor.Sınava girenler eminim çok heyacanlı bir şekilde sınav sonuçlarını beklemekteler.Zamanında bende öyleydim ve benim gibi herkeste:) Kimileri istediklerini alacaklar ve hayallerindeki üniversiteye girecekler kimileri ise hayalkırıklığı yaşayacaklar.Buradan sınava girmiş ve sonuçları bekleyen arkadaşlara birkaç tavsiyede bulunacağım.Eğer sınavda başarısız ılmuş ve istediğiniz puanı alamadıysanız çok üzülmeyin,nede olsa dünyanın sonu gelmedi.Bir dahaki seneye daha çok çalışın ve sıkı hazırlanın şansınızı birde öyle deneyin.Yüksek puan alanlar ama ama istediği üniversitede istediği bölüme giremeyenler ise illa o üniversite olsun diye diretmesinler.Başka bir üniversiteye ama istedikleri bölüme girsinler çünkü istemedikleri bölümde okumaları çok ama çok zor.Ve ilerde de istemedikleri meslekleri yapma gibi bir zorunluluklarıda var karar vermeden önce bence bunları iyice bir düşünün.

Diyeceklerim bu kadar ama birazda ÖSYM'yi eleştireyim zaten herkes öyle yapıyor benim neyim eksik değil mi?:)Bir kere geleceğimizi 3 saatlik bir sınavla seçmemiz çok saçma.Sen o kadar 11 sene(şimdi 12 sene oldu) oku hayatını 3 saatlik bir sınavla belirle olacak iş değil.Ve o sınavda her sene değiştirilsin konular eklensin,çıkartılsın.Ha ne olabilir,okul hayatımız boyunca okul ortalamalarımıza bakılarak üniversite seçimi hakkı tanınsın ve sınav tarihe gömülsün daha iyi olacaktır.Ama bununda şu gibi bir sorunu var yalaka ögrenciler ve öğretmenlerin yanlarından ayrılmayan öğrenciler daha iyi not alacaklar ve daha iyi bir yere girecekler.Yani burada da haksızlıklar meydana gelecek.Biran önce ÖSYM'nin olabilecek sistemleri gözetip başka bir sisteme geçmesi lazım yani anlayacağınız.Yarın sınav sonuçlarını bekleyen arkadaşlara kolay gelsin.İnşallah bekledikleri puanları alırlar ve istedikleri üniversite ve bölümlere yerleşirler.Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.:)

7 comments | Pazartesi, Temmuz 17, 2006

7 Comments:

Blogger Pathologic said...

Evet yarın büyük gün.Şahsen üniversite heyecanımı kaybetmiş olsam da(zira bıktırdılar artık acaip sınav sistemleriyle) yarın ki sonuçlar beni heyecanlandırıyor.Fena bir sonuç gelmeyeceğini düşünüyorum ama puanlama sisteminin değişmesiyle bir sürprizle de karşılaşabilirim.Ama ne olursa olsun bildiğim tek bir şey var.Bir daha asla ÖSS'ye girmeyeceğim.

2:45 ÖS

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Öss kadar öğrenci psikolojini bozan başka ne var şu dünyada?

2:02 ÖÖ

 
Blogger StormOrjin said...

Öss kadar err... Vardır bişeyler. Şimdi işim var aklıma gelmiyor. Ama gerçekten belkide çok yetenekli birinin bir rakamlar dizisi yüzünden vakit kaybetmesi epey bi saçma. Yani olur bazen. Birisi çıkar gelir, bildiğin bişeyi biliyordur. Ama fark senin öğrenmek için haftalarca aylarca çalışmış olman ve yaparken tüm dikkatini vermen gerekir, karşındaki kişi zorlanmadan patırda kütürde(?!) işi bitirir.

2:21 ÖS

 
Blogger zeke02011 said...

herkes mızmızlanıyor ama ben en çok öss'ye hazırlanırken eğlenmiştim. günün 14 saati arkadaşlarımlayım daha ne olacak? bir de sistem yanlış lafı tutturmuş gidiyor gençler arasında. dünya'nın her yerinde üniversitelere sadece iyi olanlar girebiliyor, iyi olanlar da çalışanlar oluyor. öss de çalışan birinin hakkının yenmediği bir sistem. herkes geçiyor bu yoldan, çalışıp da doğru düzgün - olduğu söylenen - üniversitelere giremeyn kisme görmedim ben şimdiye kadar. mızmızlananınların hepsi tembel, ötesi yok bunun. illa mızmızlanacaksanız üniversitedeki eğitim ve üniversite sonrası hayat için mızmızlanın sonuna kadar haklı olursunuz. ama öss ile kimsenin hakkın yenmiyor.

5:39 ÖS

 
Blogger StormOrjin said...

Tamam ben tembelim, çalışmayı, ev ödevi yapmayı sevmem. Ama bunları kendime ait zamanda yapmayı sevmem. Mesela ben karate yapıyorum. Çokta seviyorum. Evdede çalışıyorum kendi zamanımdan verip çünkü hoşuma gidiyor. Ama bazı dersler için durum aynı değil. Onlar beni sıkıyor, uykumu getirtiyor vs. Tabii sevdiğim dersleri çok rahat çalışırım ben.

4:41 ÖS

 
Blogger 3. Volkan Paşa said...

ki 1.olan elemanlardan birini tanıyorum biraz.. kalıbımı basarımki o eleman öldürsen bir tane türev çözemez...

ÖSS falan yalan artık..

2:01 ÖÖ

 
Blogger Pathologic said...

Tabi ki de yalan...

12:43 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home