<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

RazorGamer En Büyük Hayalimdi!

RazorGamer Sitesi benim çocukluk hayalimdi.Sonunda hayalime ulaştım ve 21 Şubat 2006 Tarihi'nde sitemi açtım.6 Yaşımdan beri bilgisayar ve bilgisayar oyunları ile ilgilenmekteyim ve sonunda en çok istediğim;yeni çıkan oyunları inceleyebildiğim ve oyunseverlere yeni çıkan oyunları tanıtabildiğim siteme sahip oldum.Bu siteyi neden açtım çünkü ülkemizdeki çoğu oyun sitesi alıntı haber yapıyor tek yaptıkları İngilizce bir sitedeki yazıyı Türkçe'ye çevirmek,açıkcası ben sıkıldım artık bu tür yazılardan.Elimden geldiğince sitenin iyi bir yere gelebilmesi için çaba sarf ediyorum.Sitenin tasarımı ve güncellemeleri tamamen bana ait olduğu için açıkcası zorlandığımda olmuyor değil.Çünkü sadece tek kişinin bir oyun sitesi yapması çok ama çok zor.Bu yazıyı neden yazıyorum çünkü kendi kendime kızıyorum siteye yeni birşeyler eklemek bana son bir kaç aydır çok ama çok zor geliyordu.Yani hem kendi işlerim hem okul hem de havaların ısınması ve tatil sezonun başlaması beni çok etkilemişti.Ama bugün itibariyle siteye yeni yazılar ekledim ve eklemeyede devam edeceğim.Çünkü bu site benim en büyük hayallerimden biriydi ve böyle bir sitenin yok olmasına asla ama asla izin veremem.Eğer böyle birşey yaparsam kendime hakaret etmiş olurum.

Bu sitede emeği geçen herkese ve özellikle RazorGamer Ekibi'ne çok ama çok teşekkür ediyorum.Onların sayesinde bu site bu durumlara geldi.Bu site her ne kadar benim sitem desemde herkesin sitesi.Ve sitemize girmeyen ve bilmeyen herkesi de sitemize ve forumlarımıza bekliyorum.Sitenin daha iyi bir yerlere gelmesi için çalışmalarımızda sürüyor eleştirilerinizede bekliyoruz ve yakında sizlere büyük bir sürprimiz var gözünüz bizde olsun.Yeni yazımda görüşüne dek hoşçakalın.


RazorGamer

14 comments | Pazar, Temmuz 02, 2006

14 Comments:

Blogger Pathologic said...

Forumunuza çatır çatır yazamasam da, incelemelerinize genelde yorum bırakmasam da sitenizi takip ediyorum.Özellikle donanım bölümünde işimie yarar çok güzel bilgiler buldum.Tek tavsiyem tasarımı iyileştirmen.Şöyle daha afelli daha çekici bir tasarıma ulaşırsan tadından yenmez olur.Bu arada web olayında teknik bir bilgimiz olmasa da diğer konularda elimizden geldiğince yardımımız dokunur.Yani bu hayalinin yok olması gibi bir şey söz konusu olmasın.Güzel bir iş başardın ve mutlaka zor durumlarda yardım gelecektir.

10:02 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Saol dostum yorumlarin icin:)

10:22 ÖS

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Eh, izleyenler yerine sahnedekiler arasındasın ;) Bunu çoğumuz yapamıyoruz, büyük sorumluluk. Tebrik ederim seni.

5:10 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

İnsanların sorumluluk alma bilincinin sıfırın altında olduğu şu günlerde böyle bir işe kalkışman cidden garika birşey.Elimden geldiğince yanındayım dostum:).

11:14 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

RazorGamer'in belkide buyuk adimlar atacagina eminim.Bende incelemelerimle RazorGamer icin elimden geleni yapiyoruz.Ama sunu calisanlar ve RazorMan iyi bilsin "Hic basarisizlik yasamadik boyle bir dayanisma olmaya devam ederse de olmayacak.Ben size bu siteyi yasattiginiz icin cok ama cok tesekkur ediyorum.Ve RazorMan sana boyle guzel bir site yaptigin icin ayrica tesekkur ediyorum...

12:17 ÖÖ

 
Blogger Dauril said...

şöyle diyelim acare,razorgamedeki resimlerin çoğunun gözükmesinde sorun var...

11:01 ÖÖ

 
Blogger acare84 said...

Nerde sorun var aciklarmisin ben tum resimleri kontrol ettim ve bir soruna rastlayamadim.Senin Browser`indan kaynaklanan bir sorun olabilir IE6 ve FireFox`da sorun cikmamasi lazim.

11:28 ÖÖ

 
Blogger Pathologic said...

Resimlerde bir sorun yok ta...Ben "haberler, inceleme, donanım" gibi butonların görüntülenmesinde sorun yaşıyorum.Hem IE de hem de firefox da.Ha bir de oyunlara yorum bıraktığımda sorun çıkıyor ve yorum gönderemiyorum ama sanırım o bir server hatası.

11:54 ÖÖ

 
Blogger acare84 said...

Bende butonlarda sorun yok abi açıkcası neden bende anlamadım.Bu arada yorum sorununu hallettim istediğiniz oyuna yorum yapabilirsiniz şu anda.

2:06 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Tesekkurler

1:19 ÖÖ

 
Blogger Dauril said...

acare aynı resimler senin pcdede olduğu için olabilir o sorunda(i.e. 6 kullanıyorum) benden de kaynaklanıyor olablilir... neyse siten ve bloğun çok güzel devam et böyle...

12:07 ÖS

 
Blogger StormOrjin said...

Hayırlı olsun. Hayallerini gerçekleştirebildiğne çok sevindim. Günümüzde hayallerini gerçekleştirmek çok zor bir iş nasıl olsa.

11:34 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Teşekkürler StormOrjin:)

2:21 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Looking for information and found it at this great site...
»

9:38 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home