<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

MSN Messenger'dan Nefret Ediyorum!

Belkide MSN Messenger'ı ilk kurduğumda şu anda yazdıklarımı yazacağım aklımın ucundan bile geçmezdi.MSN Messenger'la çok uzun bir süre değil 2 veya 3 yıl önce tanışmıştım ve çok beğenmiştim çünkü istediğim arkadaşlarımla uzun uzun sohbet edebiliyorduk ve düşüncelerimizi paylaşabiliyorduk.Ama son bir kaç aydır MSN Messenger'dan yavaş yavaş soğumaya başladım.Neden derseniz;her MSN'e(artık uzatmıyorum MSN Messenger diye halk tabiriyle MSN işte:))girişimde dırıdın biri atlar oldu ve ayrıca iyice cıvıklaştı MSN.İşim olsa bile yinede insanlar konuşmak istiyor.Yani tamam birşey soracaksan yada kafana birşey takıldıysa sor tamam ama orada meşgul yazıyor bari geyik yapma açıkcası girmeye korkar oldum MSN'e.(Genelde kimse takmıyor orada yazan Meşgul,Dışarda,Yemekte ifadelerini sanki süs için koymuşlar,açıkcası mümkün olduğunca doğru dürüst kullanıyorum o ifadeleri.)Tamam bu benim sorunum ama yinede size aktarmak istedim.MSN'e girme o zaman diyeceksiniz ama bazı durumlarda girmem gerekiyor başka kişilerle konuşmak için.Ayrıca bloklayayım o kişileri ama birde kimin kimi blokladığını görme programları kol geziyor.Blokladığım zaman ayıp olur diyede korkuyorum:)Neyseki MSN 8.0(Windows Live Messenger ile Çevrimdışı konuşma geldi de biraz olsun rahatladım MSN Plus gibi bazı eklentilerlede oluyordu tabide eklenti kurma yanlısıda değilim)

Neyse işte içimde kalan bir sorundu bu, elimiz muhtaç MSN'e öyle yada böyle kullanıyoruz vede kullanacağız.Ama dediğim gibi herkes MSN'deki durum modlarını mantıklı bir şekilde kullanmalı diye düşünüyorum.Üstüne basa basa söylüyorum onlar oraya süs olsun diye konulmamış.Ayrıca cep telefonlarına kızıyorduk özel hayatımız kalmadı diye bu MSN ondan da betermiş yani en azından bana göre.Bende hep bloglarımda sorunlardan bahsetmeye başladım son zamanlarda iyice bir karamsar mı oldum ne?:)Neyse bir dahaki yazıma söz veriyorum eğlenceli birşeyler yazacağım görüşmek üzere hoşçakalın:)



6 comments | Cumartesi, Temmuz 01, 2006

6 Comments:

Blogger Pathologic said...

Abi sorun MSN de değil ki aslında ya.Senin de dediğin gibi sorun; oraya yazdığın "meşgul" yazısını sallamayan adamda.Sen soğuma MSN'den MSN iyidir:)

12:33 ÖÖ

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Msn'i çok seyrek kullanan biriyim. Hatta o kadar seyrek ki kullanmıyorum diyebilirim rahatça. Yazına sonuna dek katılıyorum.

5:09 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Bence onemli bir isim olmadigi surece MSN kullanmamaliyiz.

11:40 ÖÖ

 
Blogger Rattlehead said...

12 yıldır bilgisayar ve ondan öncesi coin-up center,konsol hayatımda yaptığım tek muhabbet yüzyüze muhabbet oldu.İlk defa bu hafta blog ve c-box muhabbetine karıştım.Bunun dışında 2004'ün son aylarından beri level forum,2005'in son ayları(2006'da olabilir)chip forumlarında sürtüyorum.Onun dışında messenger var bende ama bu güne kadar kimse üzerinde denemedim...

1:33 ÖS

 
Blogger Rattlehead said...

ve mutluyum:D

1:33 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Where did you find it? Interesting read »

6:05 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home