<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Lacuna Coil

Nasıl anlatsam acaba bu grubu, henüz karar veremedim. Bari grubla nasıl tanıştığımı anlatayım size hayli ilginç bir hikayesi var. Aslında öyle eskiden beri tanımıyorum bu grubu henüz 2005 Yılı'nda keşfettim. Bir sabah yatağımda yatarken aklıma bir şarkının melodisi geldi, ağzımda mırıldanıyorum şarkının adını ama şarkıyı nerede duyduyumu ve şarkıyı nereden hatırladığımı bulamıyorum. Neyse benimde öyle bir huyum var birşeyi kafama taktıysam bulmam lazım mutlaka:) Neyse sonra aklıma nedense birden Vampire: The Masquerade-Bloodlines geldi ve oradan şarkıyı hatırladım. Sonra direk olarak internete girerek, Bloodlines oyunundaki şarkılara baktım ve en sonunda o şarkıyı buldum. Lacuna Coil-Swamped. Evet nasıl olduysa ben onları değil onlar beni buldular. Daha sonraları ise grubun diğer albümleri elime geçti, ve teker teker hepsini dinledim evet tüm şarkıları mükemmeldi ve aradığım grubu sonunda bulmuştum. Grubun tarihinde uzun uzadıya bahsetmek istemiyorum isteyenler buradan inceleyebilirler. Neyse grub İtalyan grubu ama İngilizce söylüyorlar, İtalyanca şarkılarıda var tabi onlarda çok güzeller. Grubun tarzını Gothic-Metal diye nitelendiriyorum ben ama başka birşeyde olabilir hoşgörün beni.

Nisan'da yeni albümleri KarmaCode çıktı. Yine gruptan beklenilen üzere güzel bir albüm olmuş. Dinlerken çok zevk alıyorum açıkcası. Albümden Our Truth ve Depeche Mode Cover'ı Enjoy The Silence için klip çektiler. Neyse hem bir anımı hemde size biraz bu grubu tanıtmak istedim. En sevdiğim şarkılarını yazayımda tam olsun bari;(Hepsi güzel gerçi) This is my dream, Falling, Entwined, Swamped, Self Deception, Veins Of Glass. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın:)

7 comments | Pazartesi, Temmuz 31, 2006

7 Comments:

Blogger Rattlehead said...

Aslında böyle bir konuya yapılacak en garip yorumu yapabilirim şu an.Bence böyle kaliteli oyunlar çıktığı sürece bizim müzik gibi zevklerimizin gelişmesi mümkün.O oyundan(yani o kutsal oyundan en çok beğendiğim üç şarkıdan biriydi swamped(ayrıca grup hakkındaki bilgilerin için teşekkürler).Bir diğeri Darling Violetta(grubun adını tam doğru yazmamış olabilirim-ayrıca bu grup "dizi" müzikleride yapan bir grupmuş)-Smaller God;diğer sevdiğimde Chiasm-Isolated(bu da sadece Asylum'da keyif veriyordu ama neyse:)) adlı şarkıydı.O oyunun atmosferini tamamen tavana vuran parçalardı bunlar.Keşke Tim Cain gibi adamlar daha çok olsada böyle oyunlar çıksa ve de biz böyle kaliteli şeylerle daha çok haşır neşir olabilsek...

7:45 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Evet son derece haklisin ama bir daha Vampire The Masquerade oyunlari yapilmayacak diye duydum.Insallah boyle birsey yoktur.Ayrica diger dedigin sarkilarda cok guzel:)

8:54 ÖS

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Cain diye bi şarkı vardı, onun ilersinde Lacuna Coil çalıyordu sanırım.

2:15 ÖS

 
Blogger Ahmet Kamil Keleş said...

Lacuna Coil'le ben de Vampire: Bloodlines sayesinde tanışmıştım. Ben de Swamped'ı çok sevince bu şarkıyı yapan grubu araştırdım vs.

Troika Games kapandığı için bir daha Vampire: The Masquerade oyunu göreceğimizi sanmıyorum.

Bir de Swamped, oyunda iki kere karşımıza çıkıyordu; Hollywood'daki AspHole'da, Tiamat'ın Cain şarkısından sonra ve bir de oyunun credits ekranında. Benim upload ettiğim, Cain'den sonra çalan haliydi.

3:08 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

bende çoğu kişi gibi Vampire sayesinde tanıştım grup ile ve oyunu bitirdiğim gece tek tek şarkıları edinmeye başladım sonra dayanamadıp albüm albüm daldım :) listeye şarkı ekleyecek olursam:

- Stately Lover
- Stars
- Heaven's A lie
... daha çok var ama post kasmak için sonraki yorumlara saklıyorum :P

12:29 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Enjoyed a lot! Yoga pilates los angeles Medical hiking

7:12 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

7:35 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home