<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Yalnızlığın İnsana Verdiği Güzel Tat

Eminim bu başlığı görünce hemen aşkı düşündünüz.Ama bu başlığın aşkla alakası yok.Burada anlatmak istediğim olay insanın yalnızlağa olan ihtiyacı.Bunu anlatmamın nedeni benim yalnızlıktan çok hoşlanmam.İnanın yalnız kalınca kendimi çok zinde ve dinlemiş hissediyorum.Yani anlayacağınız bir gün şehirden ve seslerden uzakta bir çiftlik evi almak en büyük hayalim.Artık iyice sıkılmaya başladım bu şehir hayatından ve kalabalıktan.Tamam herşey iyi güzelde insanın biraz yalnızlığıda ihtiyacı var, kendisini dinlemesi ve kafasını boşaltması için.Bu sıralar yapmaktan en çok zevk aldığım şeylerden birisi yalnız başına evimde müzik dinlemek sizde deneyin eminim ki kendinizi iyi hissedeceksiniz.Çoğu kişi yalnız kalmaktan korkar ve üzülürler.Ama ben tersine yalnızlığı ve yalnız kalmayı seviyorum.Bilmiyorum ki bende mi sorun var?Ama zannetmiyorum herkesin kişilikleri farklı.Çocukluğumdan beri yalnız kalmayı sevdim.Şöyle yalnız başınıza bir bankta oturup denizin ve kuşların sesini dinleyeceksiniz.

Birlikteliklerde bile biraz yalnız kalmak insana iyi gelebiliyor diye düşünüyorum hep birlikte hep birlikte olmaz ki:)Neyse yalnızlık konusunda bu kadar konuşmak yeterli diye düşünüyorum zaten saçmalayacağım kadar saçmalamışım ama kafamdaki düşünceler böyle.Neyse benden bugünlük bu kadar bitirmeden bari şunu ekleyim yazıyı okuduktan sonra konusu yalnızlık olmasa bile sessizlikle ilgili olan Depeche Mode’un Enjoy The Silence şarkısını dinlemenizi öneriyorum.Hoşçakalın:)

1 comments | Salı, Haziran 13, 2006

1 Comments:

Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Bir yıldır tek başıma evde kalıyorum. Yalnızlığı çok seviyorum ve dediğin gibi evde tek başıma kalıp müzik dinlemeye bayılıyorum. Gecelerim tek başıma, gündüzlerim tek başıma, haftasonlarım tek başıma. Çok zevk alıyorum ve bunu biriyle paylaşmayı düşünmüyorum.

Ama biliyor musun, bu gece keşke biri yanımda olsaydı diye hayal ettim. Sadece bir gecelik. :(

3:37 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home