<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Toplumumuz Nereye Gidiyor Acaba?

Bugün aslında yazmayı düşünmüyordum.Ama dün izlediğim bir haberden sonra yazmaya karar verdim.İzlediğim haber Türkiye'de yaşanıyor ve toplumumuzun halini gözler önüne seriyor.Haberi anlatacak olursam;Cuma Namazı'nın saatini bekleyen yaşlı bir amca bastonunu yanına koymuş cami duvarında uyuyor.Buraya kadar herşey normal yaşlı amca uyuklarken bir adam geliyor ve amcanın bastonunu çalıyor ve hızla olay yerinden uzaklaşıyor.Yaşlı amca uyanıyor ve şaşkınlıkla etrafına bakınıyor bastonunu bulabilmek için. Bu hırsızlık anı kameralarca saniye saniye görüntülenmiş.Açıkcası bu haberi izleyince bu ülkede yaşadığım için utandım.Üzülerek söylüyorum ama evet utandım.Buda mı olacaktı?3,5 Para etmez bir bastonda mı çalınacaktı?Bir insanın yürüyebilmesi için gereken bir alet edavatı niye çalıyorsun ki e hırsız?Çok ama çok sinirlendim anlayacağınız.Yazıklar olsun burada suçlanması gereken o adam mı?Yoksa bizi yöneten ve o insanı hırsızlığa iten yöneticiler mi?(Gerçi ne olursa olsun hırsızlık çözüm yolu değil ve olmamalıda.)

Neyse hırsızlıktan başladık hırsızlıkla devam edelim.Maddi anlamda zararlı olan hırsızlıklardan farklı olarak birde düşünce hırsızlığıdır sürüp gidiyor güzelim ülkemde.TV'de hangi kanalı açsam aynı programlar,gazetede aynı haberler ve yazılar,internet sitelerinde aynı şeyler... Liste böyle uzayıp gidiyor ve hepsinde de aynı şeyler olsada yazan kişiler farklı.Eğer ülke olarak iyi bir yerlere gelmek istiyorsak bu tür alışkanlıklarımızdan kurtulmamız lazım.Aynı zamanda da yaratıcı olmalıyız.Neyse kafama takılan şeyleri anlatmaya çalıştım istemeden bazı kişileri kırmış yanlış anlaşılmış da olabilirim.(Her ne kadar yanlış olduğumu sanmasamda.)Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.

11 comments | Cumartesi, Haziran 24, 2006

11 Comments:

Blogger acare84 said...

Bu arada eklemeyi unutmuşum.Bu olayı görüntüleyenlerede kızıyorum çekmeyi bırakıpda alsanıza adamın elinden bastonu.İnsanlık ölmüş haberimiz yok.

4:05 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

doğru söylüyorsun insanlık diye birşey kalmadı. Herkes kendi menfaatini düşünüyor. Tamam , açsındır başka çağren yoktur mecbur çocuklarını doyurmak için çalarsın , ama yaşlı bir adamın bostonunu çalmak nedir ya ? İnsanda utanma , gurur olur. Türkiye'nin geleceği karanlık.

4:14 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Bu tür şeylerden nefret ediyorum çünkü toplumumuz ne kadar bozulmuş ve yozlaşmış olduğunu birkez daha kanıtlıyor bu olay.Biz bu kafayla hiçbir yere gidemeyiz gerçekten.

4:27 ÖS

 
Blogger 3. Volkan Paşa said...

Toplum diye bir şeyin kalmadığına inanıyorum ben.. Herkez kendi havasında... Bana dokunmayan yılan bir yaşasın düşüncesi eğemen...

4:57 ÖS

 
Blogger ziza said...

İnsanın önce kendini değiştirmesi, kendini eğitmeliki, toplumda değişsin..Yazık!! Başka bişey diyemiyorum

5:01 ÖS

 
Blogger Pathologic said...

Dur bir de ben anlatayım.Bizim buradaki parka, hem millet elini yüzünü yıkasın diye hem de güzel bir görünüm olsun diye eski tarihi çeşmelere benzer bir çeşme yaptı belediye.Peki n'oldu.2 gün sonra çeşmenin musluklarını söküp çalmışlar.Altı üstü 4 tane musluk be hayvan herifler hurdacıya satsanız 5 lira etmez.Akabinde belediye geldi fışkıran suları gördü ve suyu da kökünden kesti.Şimdi ortada musluğu olmayan, suyu akmayan sap gibi bir çeşme kaldı.Afferin sana Türk toplumu.Böyle devam et.

5:32 ÖS

 
Blogger Ahmet Kamil Keleş said...

Toplum hiç de iyiye gitmiyor. Yaşlı adamın bastonunu çalmak ne ya?!

6:10 ÖS

 
Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Otobanlardaki yol levhalarını sökenlerden beteri de varmış.

7:32 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

bunlara dur demenın bı yolu olmalı hukumetın yaptıgı laf kalabalıklarının arasında bıseyler olmalı bırılerı bunları engellemelı yada bu ıse kokten bı cozum bulunmalı ve laf kalabalıgı yapanlardan kurtulunmalı...

9:59 ÖS

 
Blogger StormOrjin said...

Evet bu olayı engellemeye çalışmak yerine çekmek çok bencilce bişey. Ama bence yaşlı adamın bastonuna 3-5 paralık demekte yanlış oluyor. Çünkü o baston o kişinin desteği ve ihtiyaçlarını karşılamasına yardımcı oluyor. O Baston bastonu kendi amaçları için kullanmak isteyen başkası için belki 3,5 paralık olabilir, ama yaşlı adam için çok değerliydi. (Yanlış anlama beni acare84, sadece o bölüm ile ilgili görüşümü söylüyorum.)

11:32 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Evet haklısın ben fiyatı açısından düşündüm ama o yaşlı adam için en değerli şeylerden biri o baston.

2:22 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home