<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

İlkler Asla Ama Asla Unutulmaz

İki gündür aklımda olan bu konuyu bugün yazmaya karar verdim.Aslında daha öok bu konuyu otobüste düşündüm,ne yapayım şehirlerarası otobüslerde hep aklıma birşeyler geliyor yazmak için başka türlüde zaman geçmiyor zaman zaten otobüslerde:)Tabi kitap ve dergi türlü şeylerde okunabilir ama herkes uyurken geceleyinde onları yapmak pek iyi olmuyor benim açımdan.Neyse konuya dönersek otobüste hayatımdaki ilkleri düşündüm hep ve şöyle bir sonuca vardım evet insanın hayatındaki ilkler hiçbir zaman unutulmuyor!İnsanın ilk aşkı,ilk öpücüğü,ilk bilgisayarı,ilk arkadaşı,ilk bisikleti ve bunun gibi şeyler hepsinide tek tek hatırladım.Ve şunuda anladım insan ilk yaptığı şeyleri sonradan yapınca ilki kadar zevk alamıyor ne yazık ki.Herşeyin ilk en güzeli ve en temiz olanı.

Mesela ilk aşkımızdan bahsedelim kim unutmuştur ki ilk aşk yaşadığı insanı ve yaşadıklarını?Sonra ilk öpücük belkide hayatımızın en önemli anı çoğu kişi ve bana göre.İlkokul çoğu kimse sevmez İlkokulu ama nede olsa oda bir ilk ve bize okumayı ve yazmayı öğretiyor.Bugün hayatımızdaki ilklerden bahsetmek istedim.Ne kadar iyi yaptım orası tartışılır nede olsa bu benim ilk blogum ve heyacanım:)Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.

Dersteyken sınıfta çekilmiş bir fotoğraf ne kadar mutlu değil mi,kameralara gülümsüyor.Birde bana sorun onu:(

5 comments | Cuma, Haziran 16, 2006

5 Comments:

Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Herşeyi ilk gibi yaşamak gerek öyleyse. Aynı heyecanı her gün tatmalı.

Fotoda güzel çıkmışsın:)

7:25 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Tesekkur ederim:)

7:44 ÖS

 
Blogger Pathologic said...

Valla sen yazdında aklıma geldi.Benim hiç unutulmayacak bir ilkim olmamış şimdiye kadar ya.Bir tek ilkokuldaki ilk gün var.Onda da 1 gün gidip sonra ki 2 hafta gitmemiştim:)

9:50 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

İlk...mm.İlklerin hatırlanması güzel tabiki.Ama onlarda takılıp kalmak yanlış.Örnet vermişsin ilk aşk diye.Eğer sen hala yeni ilişkilerinde de ilk aşkın tadını arıyorsan burda bir sorun var demektir.Ama güzel bir konuya değilnmişsiniz.Tebrik ve tebrik.:)

10:44 ÖÖ

 
Blogger ziza said...

Evet, ilkler unutulmuyor.Aslında yaşadığımız bu 'ilk'ler, beyinden çok kalpte saklanıyor..O yüzden, unutulması eksiklik gibi olurdu..

Bende, ilk oynadığım pc oyununu unutmuyorum.Asla da unutmayacağım:)

12:56 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home