<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Formula 1 Nereye Gidiyor?

İzlemekten en çok hoşlandığım spor dallarının başında Formula 1 gelir,hatta futboldan bile daha çok severim.Ama son birkaç yıldır Formula 1'de dönen dolaplar beni yeterince sıkmayı başardı.Formula 1'i 1996 Yılı'ndan beri dikkatlice ve kesintisiz bir şekilde izlemekteyim.Tuttuğum takım ise Ferrari.Her şeyin eskisini aradığım gibi eskiden de Formula 1 daha iyi ve zevkliydi.

Neden derseneniz;öncelikle Pit Stop'lardan bahsetmek istiyorum,eskiden öyle sırayla çıkma olayı falan yoktu.1 Saat boyunca pilotlar istediği zaman çıkıp zaman turlarını yaparlardı.Pilotların 12 Tur şansı vardı.Tabi bir tur boş tur olduğu için esasen 6 Tur zaman turu oluyordu.Genelde çekişme son turlarda olurdu ve bu olaya gerçektende çok zevk katardı.Ama son yıllarda ne yaptılar herkes sırayla ve tek tur atıyordu.Ve o turda en hızlı zamanları yapmaları isteniyordu,o turda hata yaptılarsa pilotlar o zaman vay hallerine,son sıradan başlıyorlardı. Neyse bu sene FIA azda olsa akıllandı da Pit Stop'ları eskisi gibi olmasada yine zevkli hale getirmeyi başardı.Şimdi gelelim yarışlara;burada da bir Ferrari ve Michael Schumacher'i durdurma politakası olduğuna inaniyorum.Hele ki geçen sene sırf Ferrari'yi durdurmak için Pit Stop'larda lastik değiştirmeyi yasaklamışlardı ve sonuçta başarılıda oldular tebrik ediyorum FIA'yı buradan.Gerçi Ferrari yinede geçen sene yavaştı her şeye rağmen.Bu seneye dönecek olursak son Monaco Yarışı'ndan sonra ise iyice sinirlendim.Çünkü göz göre göre Michael Schumacher'in birinciliği elinden alındı.Neymiş efendim Schumacher pilotları yavaşlatmışmış sıralama turlarında.Yahu adam o kadar açıklama yaptı takımla bağlantım yoktu arkamda yarışcı olup olmadığını bilmiyordum diye yinede dinletemedi ve yarışa son sıradan başladı.Ama kendisine verilen cezayada sert bir şekilde cevap verdi.Monaco gibi bir pistte son sıradan başlayıp berşinci sırada bitirmeyi çoğu pilot başaramaz.Burada da Michael Schumacher'in büyüklüğü görülüyor zaten.Tek olmasını istediğim şey ilerde bu gibi olayların olmaması,yani bir takımı durdurup bir diğerinin kazanmasının istenmesi son derece saçma.Bugün yapılacak İngiltere Grand Prix'inde de Ferrari'ye başarılar diliyorum.İnşallah iyi bir yarış olur.

Yazımı bitirmeden birkaç da diyeceğim var.Niye son yıllarda PC'ye başarılı Formula 1 Simulasyonları çıkmıyor?Eskiden ne güzel Microprose'un Grand Prix serileri ve Ubisoft'un F1 Racing Simulation serileri vardı.Kaç yıl oldu şöyle başarılı Formula Simulasyonu oynamayalı,şöyle başarılı bir oyun gelsede oynasak sabırsızlıkla bekliyorum.Ekleyeceğim diğer bir nokta ise yarışların CNN Türk'ten yayınlanmasına alışamadım bir türlü ve de sevmiyorum.Adamlar resmen Renault'un taraftarı hem anlatırken yaptıkları ve hemde reklamlar herşeyi belli ediyor zaten.Bence spor yayınları tarafsız olmalı.Eskiden NTV ne güzel tarafsız yayın yapardı,Formula 1'in NTV günlerini özledim açıkcası.Neyse benden bugünlük bu kadar bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın:)

3 comments | Pazar, Haziran 11, 2006

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Helal bee.Nette bir tane de olsa Ferrari taraftarı görmek beni memnu etti.Schumacher'in (yanlış yazmış olabilirim.)bile kariyerini tartışanlar var çevremde...

10:46 ÖS

 
Blogger acare84 said...

Nasıl yani anlamadım:)Ferrari'yi tutuyorum evet ama Ferrari'nin taraftarı da çok bunuda unutma ama:)Birde tavsiye çevrendekileri dinleme Schumacher'in nasıl bir sürücü olduğunu herkes biliyor.Forza Ferrari:)

12:38 ÖÖ

 
Anonymous Adsız said...

Ferrari'nin eski tecrubesi kalmadi diye dusunuyorum.Daha genc ve dinamik olan pilotlar birinciligi kapiyor bir cok efsanenin elinden.

11:43 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home