<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Yine Sıradan Bir Pazar Günü

Oblivion Yoksa Yüzyılın En İyi Oyunu Mu?
Evet daha yeni kalktım,genelde bu kadar geç kalkma ama pazar günleri uyuyasım geliyor işte,zaten dünde Saat 4'e kadar Oblivion'un başındaydım.Hatta size screenshotını aldığım o muhteşem manzarayıda göstereyim insan orada olmak istiyor:)

Oblivon'da birçok oyunda bulamadığım şeyi buldum özgürlüğü.Tam olarak özgür hissediyorum kendimi oyunda sanki bir Online RPG oynarmış gibi.Bunu başardığı içinde Bethesda'ya tebriklerimi sunuyorum.Tüm yazımı bu oyuna adayacağım herhalde böyle gözüküyor.Neyse bu kadar oyundan bahsettim,bari şu blogda oyundan bahsetmeyeyim içim dışım oyun oldu zaten.:)Bu blog işini bayağı bir sevdim,inşallah sıkılmam kolay kolayda yazarım.Neyse bari bugün yapmayı düşündüğüm şeyleri yazayımda blog bir işe yarasın.Öncelikle güzel bır kahvaltı yapmayı düşünüyorum.

Daha sonra ise izleme fırsatı bulamadığım Star Wars:Clone Wars Animasyonu'nu izlemeyi düşünüyorum.Star Wars'ın tüm filmlerini izleyip oyunlarını oynadım ama izlemediğim tek bu kalmıştı,bunuda izleyelimde bitsin bari seri.Ayrıca ilerde çekilecek Star Wars dizileri Türkiye'de gösterime girer mi acaba?Açıkcası zannetmiyorum ama bir umut C-NBCE'nin göstermesini bekleyeceğiz artık.Tabi gün boyunca Level Forumları'na da takılacağım.Şu an yapmayı düşündüklerim bunlar ilerde aklıma gelirse yazarım.Yarın veya daha yakında görüşmek üzere hoşçakalın.Gitmeden size bu sıralar çok dinlediğim Lacuna Coil Grubu'nun Entwined şarkısının sözlerini yazayım bari:)
Lacuna Coil-Entwined
And you take me over
Over again
I wonder how can I go on and on
when you want to bury my passion
You are the shell around
And I cannot escapeand I swallow my pride
Entwined together now
It's time to pass it over
(and you take me over, over again)
Entwined together now
And you take me over
Over again
I wonder how can I live on and on
when you want to live in a hurry
You are the wall
-that I-
That I have to remove
And I swallow
I swallow my pride
Entwined together now
It's time to pass it over
Entwined together now
Entwined forever
And you take me over
Over again
Entwined together
Entwined forever

1 comments | Pazar, Mayıs 28, 2006

1 Comments:

Blogger Aslı "TILSIM" Palabıyık said...

Morrowind çok güzeldi, Oblivion'u oynayamadım ama onun kadar iyi olduğunu düşünüyorum.

Upgrade yolları taştan...

2:20 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home