<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Oyunlardan Uyarlama Filmler Ne Zaman Bekleneni Verebilecek?

Bugün de bu konuyu düşündüm.Kaç yıldır oyun oynuyorum ve aşağı yukarı tüm çıkan oyunları oynama şansına sahip oldum.Günümüzde Hollywood'un senaryo konusunda sıkıntı çektiği her halinden belli.Ya eski bir filmi yeniden çekiyorlar yada oyuncuların ilgisini çekebilmek amaçlı oyunların filmlerine yapmaya başladı.Aslında bu düşünce olarak ilk başta güzel gibi gözüküyor biz oyuncular için ama çıkan filmleri gördükten sonra bu fikrim tamamen değişmeye başladı doğrusu.Zannedersem oyundan ilk uyarlanan film Resident Evil olmuştu.Bu filmi sinemada izleme şansına erişmiştim.Beni fazlasıyla memnun etmişti bu film.Film o kadar iyi değildi ama bir ilk olması nedeniyle ben eksilerini görmemiştim.Ama sonra başımıza ne geldi?Evet tahmin edebilirsiniz Uwe Boll belası.İlk oyundan uyarlama filmi House of the Dead oldu adamın kesin oynamışsınızdır oyununu en az bir kere,film o kadar kötüydü ki tamamını izleyemedim yani o kadar:)Neyse bu ilk filmidir sonrakiler güzel olur demiştim o zaman.Daha sonra ise Uwe Boll'un Alone In The Dark oyunun filmini yapacağıbı duydum.Alone In The Dark'ın benim kalbimdeki yeri farklıdır.İlk o oyunda korku nedir öğrendim,ilk o oyunda yalnızlığın ne kadar korkutucu olabileceğine şahit oldum.Ve sonunda o filmde gösterime girdi ve o filmde berbattı hatta berbat kelimesi filmin yanında iyi kalıyor.Artık bu yönetmen denilen şahıstan birşey olamayacağını anlamıştım.Zaten son olarakta Blood Rayne'in filmini çekti o da umduğunuz üzere iğrenç bir filmdi.Bir kere Blood Rayne rolü Kristanna Loken üzerinde çok sırıtmıştı,ayrıca hiçte benzemiyordu Blood Rayne'e.Şimdi gelelim bu şahısın sonraki filmlerine sıkı durun açıklıyorum.

2007-Dungeon Siege,Postal
2008-FarCry

Bari FarCry'a yapma kardeşim onu rahat bırak bu kadar güzel bir oyunun filmini bu adam yapıyor bence hiç yapılmasa daha iyi olurdu.Hiç olmazsa oyunun adı lekelenmezdi.Ön yargılı davranmak istemiyorum ama adamın yaptığı filmler belli.Belliki buda vasatın altında bir film olacak.Birinin bu adamı oyun sektöründen uzaklaştırması lazım.Tabi vasatla iyi arasında kalmış Doom ve Tomb Raider filmleri var.Bana göre şu ana kadar yapılmış oyundan uyarlama film Silent Hill olacak gibi gözüküyor.Film Amerika'da gösterime girdi ve kendinden övgü dolu sözlerle bahsediliyor.Filmin atmosferi aynen oyundaki gibi puslu vede psikolojinizle oynuyormuş.Tabi Silent Hill oyunlarını oynamayan ve bilmeyen bazı kişilerde filmi kötülüyorlar.Neymiş filmden çıkınca filmden birşey anlamadım diyorlarmış.E tabi anlamazsın ben tüm Silent Hill oyunlarını bitirdim hala kafamda birçok soru işareti var,filminde böyle olması bana göre bir artıdır.Neyse bugün bayağı dolmuşum ve çok yazdım.Kısacası Silent Hill'in filmini sabırsızlıkla bekliyorum,inşallah kısa bir süre içinde gösterime girer açıkcası Eternal Sunshine Of The Spottles Mind gibi bu filmide 2 sene sonra gösterime girmez.Kendinize iyi bakın ve hoşkalın.Görüşmek dileğiyle:)

1 comments | Salı, Mayıs 30, 2006

1 Comments:

Blogger Pathologic said...

Uwe Boll gerçekten bir bela.Dediğin filmler o adamın projesinde vardı ama artık o filmleri çekebileceğini hiç zannetmiyorum.Zira filmleri çok feci zarar etti.Son filmi Blood Rayne Amerika'da 5 milyon $ gibi bir hasılat yaptı ki filmin bütçesi 25 milyon $ civarıydı.Bunun dışında oyunların filmlerinin kötü olmasının asıl sebebini yönetmenlerin iyi bir oyuncu olmamasına bağlıyorum.İyi bir DOOM oyuncusundan öyle bir film çıkmaz çünkü.Oyunun gerçek tadını anlayamamışlar.

11:25 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home