<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d28844103\x26blogName\x3dRazorMan%60s+Blog+Page\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acare84.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acare84.blogspot.com/\x26vt\x3d-1415897019564224657', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Kendini Bilmez Forum Şahısları

Aslında bugün başka bir konudan bahsedecektim ama son iki gündür girdiğim forumlarda bir tartışma ortamıdır gidiyor.Bende bu forum şahıslarının psikolojisi hakkında konuşayım dedim. Bu forum şahısları tüm günlerini forumda gördükleri insanlara sataşarak geçirirler.Çünkü bu insanların yapacak başka işleri yoktur.Bu işten çok ama çok zevk alırlar.Nasıl olsa sanal ortamdadırlar ve kimsenin onlara ulaşabilmesi mümkün değildir.Sen forumlarda birşey yazarsın bu senin fikrindir ama bu kişiler olaya balıklama atlayıp senin fikrinin yanlış olduğunu savunurlar ve gereksiz yere tartışmalar başlar.Bu kişiler hemen hemen girdiğiniz her forumda varlardır.Ve uzun zamandır gözlemlediğim kadarıyla giderekte sayıları çoğalmakta.(Bulaşıcı mıdır nedir anlamadım?)Neyse yazdıklarını zaten okuyanlarda çok değildir çünkü genelde gerekli şeyleri yazmazlar boş boş konuşurlar.Yaşamda başarılı olamayan insanlardır bunlar kendilerini forumlarda tatmin ederler.Size hakaret ederler sıkıyorsa yüzünüze karşı bu dediklerini desinler diyemezler.

Bu yazımı yazdıktan sonra biliyorum ki bana çok tepki gelecek ama kendimi tutamadım kusuruma bakmayın.İki gündür acaba ben mi yanlış yapıyorum diye kendi kendime soruyorum ama yanlış yapmadığımada eminim.Eğer sizinde çevrenizde böyle kişiler varsa koşarak yanlarından uzaklaşın ve de onları kale bile almayın.Ben artık böyle yapmaya karar verdim bu gibi insanlardan kurtulmanın tek yolu bu.Forumları kirletip duruyorlar zaten bari sizin canınızı sıkmasınlar.Neyse kendi sıkıntılarımdan dolay sizin başınızı ağrıttım, artık kusuruma bakmazsınız.Yarın veya daha sonra daha eğlenceli bir yazıyla görüşmek üzere hoşçakalın:)

2 comments | Çarşamba, Mayıs 31, 2006

2 Comments:

Blogger Pathologic said...

Tabi ki de sende bir yanlış yok.Vakti zamanında "Halo çok iyi bir oyun değil bence" dediğim için bir kaç tane herif musallat olmuştu.Yok efendim ben oyundan ne anlarmışım da hayatımda kaç tane oyun bitirmişim de ipe sapa gelmez laflar, sataşmalar falan...Bu yüzden yazdığım bir forumda çok absürd cevaplar gelebileceğini bildiğim için alabildiğine ince eleyip sık dokuyarak yazıyorum ki çıkıp birisi hede hödö diye tartışma yaratmasın.Ve bu yönden eskisi gibi güzel olmadığı söylense de -ki öyledir- en iyi forum Level forumları.Orada her lafa atlayan kendini bilmez forum şahıslarının sayısı çok daha az.Ve senin de dediğin gibi biri sataşsa bile pek iplemeden uzaklaşmak gerekiyor ortamdan.

7:41 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

Very cool design! Useful information. Go on!
»

10:01 ÖS

 

Yorum Gönder

<< Home